Je winkelwagen is momenteel leeg
Stap 1 direct contact
Ben je niet tevreden over een product of zending? Fijn als je het ons direct laat weten zodat we kunnen kijken hoe we er snel iets aan kunnen doen. Contact hiervoor is Janny Spierenburg: [email protected], 06 – 245 340 36.
Dit eerste contact met Janny is opgenomen om te kijken of de ontevredenheid direct kan worden opgelost.
Stap 2: Schriftelijk contact
Ben je niet tevreden met deze oplossing dan verzoeken wij je klacht schriftelijk via mail aan ons toe te sturen [email protected] ter attentie van J. Spierenburg- Westers
Voorwaarden voor acceptatie van de klacht/ geschil:
- Je hebt contact met Janny opgenomen
- jouw klacht is binnen de termijn van 2 weken na levering van het product
- Je daarnaast duidelijk omschrijft wat je klacht is en welk voorstel je hebt om een en ander op te lossen.
Na ontvangst van je klacht krijg je binnen 2 werkdagen een bevestiging van ontvangst van de klacht. Binnen een termijn van 10 werkdagen krijg je antwoord op de klacht.
Er wordt geen informatie verstrekt aan derden
Stap 3 Stichting Webwinkelkeur
Ben je niet tevreden met de manier waarop we jouw ontevredenheid of klacht hebben opgepakt? Dan kun je contact opnemen met Stichting Webwinkelkeur die optreedt als onafhankelijk klachtbehandelaar bij geschillen. https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil
Webwinkelkeur geeft Beauty Box Cosmetics hiervan een bericht, met het verzoek om vervolgens binnen 7 dagen alsnog met een oplossing te komen. Lukt het de Beauty Box Cosmetics niet, dan kan Stichting Webwinkelkeur na 7 dagen bemiddelen.
Stap 4 Geschillencommissie
Tijdens de bemiddeling probeert Stichting Webwinkelkeur tot een oplossing te komen. Mocht dit ondanks deze tussenkomst geen oplossing zijn, dan biedt Stichting WebwinkelKeur een onafhankelijk geschillencommissie in samenwerking met Digidispuut. Deze commissie behandeld geschillen en doet een bindende uitspraak. Hiermee worden juridische kosten voor beide partijen voorkomen.
De uitspraak van deze onafhankelijk klachtbehandelaar is bindend voor ons en eventuele consequenties handelt Beauty Box Cosmetics spoedig af.
De geschillencommissie streeft er naar om binnen 60 dagen de uitspraak te doen.
Klachten en de klachtafhandeling worden geregistreerd en 2 jaar bewaard.
NOTE: Sinds 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Tijdens de bemiddeling probeert Stichting Webwinkelkeur tot een oplossing te komen. Mocht dit ondanks deze tussenkomst geen oplossing zijn, dan biedt Stichting WebwinkelKeur een onafhankelijk geschillencommissie in samenwerking met Digidispuut. Deze commissie behandeld geschillen en doet een bindende uitspraak. Hiermee worden juridische kosten voor beide partijen voorkomen.
De uitspraak van deze onafhankelijk klachtbehandelaar is bindend voor ons en eventuele consequenties handelt Beauty Box Cosmetics spoedig af.
De geschillencommissie streeft er naar om binnen 60 dagen de uitspraak te doen.
klachtenregeling: Klachten en de klachtafhandeling worden geregistreerd en 2 jaar bewaard.